برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لیگ برتر والیبال و چالش نیمکت‌های لرزان | بوی تغییرات جدید به مشام می‌رسد!

  • کد خبر: ۸۸۱۳۱
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
لیگ برتر والیبال و چالش نیمکت‌های لرزان | بوی تغییرات جدید به مشام می‌رسد!
این طور که مشخص است به نیم فصل لیگ برتر والیبال نرسیده باید شاهد تغییرات در نیمکت چند تیم دیگر باشیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر والیبال مردان به نیمه راه بازی‌های نیم فصل خود نرسیده، با چالش نیمکت‌های لرزانی مواجه شده که هر لحظه به دنبال گرفتن قربانی‌های جدیدی دیگری می‌گردد.
پس از تیم‌های شهرداری گنبد و هورسان رامسر که پس از تغییرات جواب گرفته اند و بعد از ثبت نتایج ین هفته از سوی برخی تیم‌ها بوی تغییرات جدید، بیشتر از همیشه به مشام می‌رسد و هیچ بعید نیست که تا قبل از پایان بازی‌های دور رفت، شمار دیگری از مربیان تغییر کرده و جای خود را به جانشینان تازه نفس‌تر دهند.
هر چند دایره انتخاب هم خیلی باز نیست و تک و توکی از مربیان بیرون از گود مانده با توجه به شرایط پیش آمده، منتظر باز شدن بخت خود هستند! در این میان اگر مربیان بیرون مانده از لیگ برتر هم، مقبول واقع نشوند؛ این احتمال و گمانه زنی هم وجود دارد که باب گفتگو با مربیان خارجی نیز گشوده شود، هر چند چنین تصمیمی، ریسک و مشکلات خاص خود را دارد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->